Franjić, P. (2022). Taktike i metode odnosa s javnošću - analiza hrvatskih predsjedničkih izbora 2019. godine (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:652565
Franjić, Petra. "Taktike i metode odnosa s javnošću - analiza hrvatskih predsjedničkih izbora 2019. godine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:652565
Franjić, Petra. "Taktike i metode odnosa s javnošću - analiza hrvatskih predsjedničkih izbora 2019. godine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:652565
Franjić, P. (2022). 'Taktike i metode odnosa s javnošću - analiza hrvatskih predsjedničkih izbora 2019. godine', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:652565
Franjić P. Taktike i metode odnosa s javnošću - analiza hrvatskih predsjedničkih izbora 2019. godine [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:652565
P. Franjić, "Taktike i metode odnosa s javnošću - analiza hrvatskih predsjedničkih izbora 2019. godine", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:652565