Sažetak | Proučavanjem međupredmetnih tema može se zaključiti kako umnogome mogu obogatiti, razviti i unaprijediti učenje. Zadaća učitelja i svih ostalih školskih stručnih suradnika je sudjelovanje u stvaranju odgojno-obrazovnih očekivanja za međupredmetne teme. Samim time, može se zaključiti da je za uspješno provođenje međupredmetnih tema potrebna upornost, požrtvovnost i strpljivost svih osoba zaduženih za kreiranje i provođenje istih, a sve u svrhu poboljšanja odgojnoobrazovnog sustava i načina razmišljanja u učenika. Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj uvelike potiče razvoj učenika u mlade, samopouzdane, kreativne i cjelovite individue koji pridonose zajednici na različite pozitivne načine. Ona potiče razvoj razumnog ponašanja, interesa za kakvoću života te ostatkom zajednice. Kroz tri domene, jasno su prikazana očekivanja odgojno-obrazovnog sustava. Učenicima razvijaju samokontrolu, ustrajnost, osvještavaju vlastiti potencijal, razvijaju sposobnosti uviđanja svojih i tuđih ponašanja, suradničku i nenasilnu interakciju u društvu, prihvaćaju različitost, solidarnost i slično. U glazbenim izvannastavnim aktivnostima leži veliki odgojno-obrazovni potencijal za učenje kroz međupredmetne teme. Scenariji poučavanja za međupredmetne teme još su jedan pokazatelj kako se kroz kreativnost i posvećenost, na različite načine, učenike može poticati na izgrađivanje u bolje poznavatelje glazbe, ali i plemenitije ljude koji će našu zajednicu učiniti boljom. |