Knežević, B. (2023). Uloga društveno odgovornog poslovanja u izgradnji reputacije poduzeća (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:260098
Knežević, Brigita. "Uloga društveno odgovornog poslovanja u izgradnji reputacije poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:260098
Knežević, Brigita. "Uloga društveno odgovornog poslovanja u izgradnji reputacije poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:260098
Knežević, B. (2023). 'Uloga društveno odgovornog poslovanja u izgradnji reputacije poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:260098
Knežević B. Uloga društveno odgovornog poslovanja u izgradnji reputacije poduzeća [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:260098
B. Knežević, "Uloga društveno odgovornog poslovanja u izgradnji reputacije poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:260098