diplomski rad
Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. urn:nbn:hr:251:301256

Janjanin, Isabell
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Janjanin, I. (2024). Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256

Janjanin, Isabell. "Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256

Janjanin, Isabell. "Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256

Janjanin, I. (2024). 'Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 06.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256

Janjanin I. Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 06.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256

I. Janjanin, "Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:301256