Lazar, A. (2024). Važnost reputacije u upravljanju brendom - studija slučaja brenda Balenciaga (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:289732
Lazar, Anja. "Važnost reputacije u upravljanju brendom - studija slučaja brenda Balenciaga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:289732
Lazar, Anja. "Važnost reputacije u upravljanju brendom - studija slučaja brenda Balenciaga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:289732
Lazar, A. (2024). 'Važnost reputacije u upravljanju brendom - studija slučaja brenda Balenciaga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:289732
Lazar A. Važnost reputacije u upravljanju brendom - studija slučaja brenda Balenciaga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:289732
A. Lazar, "Važnost reputacije u upravljanju brendom - studija slučaja brenda Balenciaga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:289732