Cvijetović, R. (2024). Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
Cvijetović, Roberta. "Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
Cvijetović, Roberta. "Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
Cvijetović, R. (2024). 'Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
Cvijetović R. Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017
R. Cvijetović, "Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:867017