Lučenčić, J. (2024). Neuromarketing kao alat utjecaja na donošenje odluka potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:458060
Lučenčić, Jakov. "Neuromarketing kao alat utjecaja na donošenje odluka potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:458060
Lučenčić, Jakov. "Neuromarketing kao alat utjecaja na donošenje odluka potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:458060
Lučenčić, J. (2024). 'Neuromarketing kao alat utjecaja na donošenje odluka potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:458060
Lučenčić J. Neuromarketing kao alat utjecaja na donošenje odluka potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:458060
J. Lučenčić, "Neuromarketing kao alat utjecaja na donošenje odluka potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:458060