Štivičić, A. (2024). Menadžment u pop kulturi zemalja jugoistočne Azije (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:940355
Štivičić, Ana. "Menadžment u pop kulturi zemalja jugoistočne Azije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:940355
Štivičić, Ana. "Menadžment u pop kulturi zemalja jugoistočne Azije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:940355
Štivičić, A. (2024). 'Menadžment u pop kulturi zemalja jugoistočne Azije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:940355
Štivičić A. Menadžment u pop kulturi zemalja jugoistočne Azije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:940355
A. Štivičić, "Menadžment u pop kulturi zemalja jugoistočne Azije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:940355