Sušac, E. (2024). Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
Sušac, Ena. "Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
Sušac, Ena. "Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
Sušac, E. (2024). 'Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
Sušac E. Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443
E. Sušac, "Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:443443