Staparac, D. (2024). Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
Staparac, Dragan. "Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
Staparac, Dragan. "Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
Staparac, D. (2024). 'Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
Staparac D. Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841
D. Staparac, "Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:660841