Pavić, S. (2020). "Influenceri" - taktika odnosa s javnošću ili marketinga (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:451662
Pavić, Sabina. ""Influenceri" - taktika odnosa s javnošću ili marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:451662
Pavić, Sabina. ""Influenceri" - taktika odnosa s javnošću ili marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:451662
Pavić, S. (2020). '"Influenceri" - taktika odnosa s javnošću ili marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:451662
Pavić S. "Influenceri" - taktika odnosa s javnošću ili marketinga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:451662
S. Pavić, ""Influenceri" - taktika odnosa s javnošću ili marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:451662