Bradarić, A. (2021). Marketing menadžment u sportu - studija slučaja NK Osijek (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:118226
Bradarić, Antonija. "Marketing menadžment u sportu - studija slučaja NK Osijek." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:118226
Bradarić, Antonija. "Marketing menadžment u sportu - studija slučaja NK Osijek." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:118226
Bradarić, A. (2021). 'Marketing menadžment u sportu - studija slučaja NK Osijek', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:118226
Bradarić A. Marketing menadžment u sportu - studija slučaja NK Osijek [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:118226
A. Bradarić, "Marketing menadžment u sportu - studija slučaja NK Osijek", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:118226