Čizmar, E. (2021). Ponašanje potrošača pri impulzivnom donošenju odluke o kupovini (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:874998
Čizmar, Elena. "Ponašanje potrošača pri impulzivnom donošenju odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:874998
Čizmar, Elena. "Ponašanje potrošača pri impulzivnom donošenju odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:874998
Čizmar, E. (2021). 'Ponašanje potrošača pri impulzivnom donošenju odluke o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:874998
Čizmar E. Ponašanje potrošača pri impulzivnom donošenju odluke o kupovini [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:874998
E. Čizmar, "Ponašanje potrošača pri impulzivnom donošenju odluke o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:874998