završni rad
Analiza marketinškog miksa – Sport Vision
Stručni završni rad
Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. urn:nbn:hr:129:456103

Gavran, Gabriela
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Gavran, G. (2021). Analiza marketinškog miksa – Sport Vision : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:456103

Gavran, Gabriela. "Analiza marketinškog miksa – Sport Vision : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:456103

Gavran, Gabriela. "Analiza marketinškog miksa – Sport Vision : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:456103

Gavran, G. (2021). 'Analiza marketinškog miksa – Sport Vision : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:456103

Gavran G. Analiza marketinškog miksa – Sport Vision : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:456103

G. Gavran, "Analiza marketinškog miksa – Sport Vision : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:456103