Naslov Uloga mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma : Stručni završni rad
Naslov (engleski) The role of mobile marketing in the development of rural tourism
Autor Slaven Podvorec
Mentor Stella Antolović (mentor)
Član povjerenstva Dragutin Funda (predsjednik povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić (Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing) Zaprešić
Datum i država obrane 2021-01-19, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Razvitak Interneta, te nove tehnologije kao pokazatelj promjene životnih uvjeta, zbog bržeg prenošenja informacija te visoke umreženosti kojima se pojačavaju globalizacijski utjecaji, jako utječu na turistička kretanja. Glavna uloga novih tehnologija kao promotora turizma u svrhu razvoja destinacija je promoviranje turističke ponude i proizvoda koji se prezentiraju korisniku na moderan i dostupan način. Razvojem tehnologije pridonijelo se inovacijama na tržištu, destinacije se prilagođavaju trendovima i zahtjevima turista. Ključnu ulogu u razvoju ruralnog turizma ima svakako mobilni marketing. Mobilni marketing podrazumijeva provedbu marketinških aktivnosti i to pomoću mobilnih uređaja, te tehnologija. Uočava se velika važnost uloge mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma, jer veoma je bitno provoditi marketinške aktivnosti kako bi se privukli posjetitelji, te da se na taj način poveća zarada. Republika Hrvatska još uvijek ima „prostora za napredak“ što se tiče pravilne iskorištenosti mobilnog marketinga u svrhu razvoja ruralnog turizma. Nedovoljno je da se koriste samo web stranice, te razne društvene mreže, jer taj način marketinga je odavno previše zastupljen, stoga je potrebno uključiti aktivnosti koje nitko prije nije uveo, biti jedinstven. Jedina preporuka kojim bi se potaknuo napredak Republike Hrvatske u korištenju mobilnog marketinga je da se u promociji istakne jedinstvenost, kvaliteta, zanimljiva priča, uključiti stvarne ljude u kampanju, kao što je to primjer u Švicarskoj. Dana 25.10.2020.godine provedeno je istraživanje, odnosno anketiranje, vezano na temu uloge mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma. Istraživanju je pristupilo 50 ispitanika, te se želi doći do podataka o važnosti mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma. Anketiranje koje je provedeno sastoji se od sljedećih hipoteza, a to je da su ispitanici upoznati sa pojmom mobilnog marketinga, te da je mobilni marketing bitan u razvoju ruralnog turizma. Istraživanjem su potvrđene te dvije hipoteze.
Sažetak (engleski) The development of the Internet, and new technologies as an indicator of changing living conditions, due to the faster transfer of information and high networking, which amplifies the effects of globalization, have a strong impact on tourism trends. The main role of new technologies as tourism promoters for the purpose of destination development is to promote the tourist offer and products that are presented to the user in a modern and accessible way. The development of technology has contributed to innovations in the market, destinations are adapting to trends and requirements of tourists. Mobile marketing certainly plays a key role in the development of rural tourism. Mobile marketing implies the implementation of marketing activities using mobile devices and technologies. The great importance of the role of mobile marketing in the development of rural tourism is noticed, because it is very important to carry out marketing activities in order to attract visitors, and thus increase earnings. The Republic of Croatia still has „room for improvement“ in terms of the proper use of mobile marketing for the development of rural tourism. It is not enough to use only websites, and various social networks, because this way of marketing has long been overrepresented, so it is necessary to include activities that no one has introduced before, to be unique. The only recommendation that would encourage the progress of the Republic of Croatia in the use of mobile marketing is to emphasize the uniqueness, quality, interesting story, to include real people in the campaign, as is the case in Switzerland. On October 25, 2020, a research was conducted, ie a survey, related to the topic of the role of mobile marketing in the development of rural tourism. The survey was attended by 50 respondents, and it is intended to obtain data on the importance of mobile marketing in the development of rural tourism. The survey conducted consists of the following hypotheses, namely that the respondents are familiar with the concept of mobile marketing, and that mobile marketing is important in the development of rural tourism. The research confirmed these two hypotheses.
Ključne riječi
Internet
marketing
mobilni marketing
ruralni turizam
promocija
Ključne riječi (engleski)
Internet
marketing
mobile marketing
rural tourism
promotion
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:129:633170
Studijski program Naziv: Poslovanje i upravljanje; smjerovi: Poslovna ekonomija i upravljanje Smjer: Poslovna ekonomija i upravljanje Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni provstupnik / stručna prvostupnica menadžmenta uredskog poslovanja (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-06-27 11:08:51