Mihaljević, M. (2020). Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
Mihaljević, Marija. "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
Mihaljević, Marija. "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
Mihaljević, M. (2020). 'Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
Mihaljević M. Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132
M. Mihaljević, "Utjecaj marketinške komunikacije e-poštom na ponašanje potrošača : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:269132