Barbarić, S. (2021). Operativno planiranje marketinga : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:862482
Barbarić, Sara. "Operativno planiranje marketinga : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:862482
Barbarić, Sara. "Operativno planiranje marketinga : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:862482
Barbarić, S. (2021). 'Operativno planiranje marketinga : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:862482
Barbarić S. Operativno planiranje marketinga : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:862482
S. Barbarić, "Operativno planiranje marketinga : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:862482