Damjanković, L. (2024). Elektroničko poslovanje kao preduvjet kvalitetnog odnosa građana i uprave : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946611
Damjanković, Lucija. "Elektroničko poslovanje kao preduvjet kvalitetnog odnosa građana i uprave : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946611
Damjanković, Lucija. "Elektroničko poslovanje kao preduvjet kvalitetnog odnosa građana i uprave : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946611
Damjanković, L. (2024). 'Elektroničko poslovanje kao preduvjet kvalitetnog odnosa građana i uprave : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946611
Damjanković L. Elektroničko poslovanje kao preduvjet kvalitetnog odnosa građana i uprave : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2024 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946611
L. Damjanković, "Elektroničko poslovanje kao preduvjet kvalitetnog odnosa građana i uprave : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946611