završni rad
Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu
Stručni završni rad
Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. urn:nbn:hr:129:955839

Grgić, Antonio
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Citirajte ovaj rad

Grgić, A. (2024). Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839

Grgić, Antonio. "Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839

Grgić, Antonio. "Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839

Grgić, A. (2024). 'Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839

Grgić A. Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2024 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839

A. Grgić, "Etičko vrednovanje i propit(k)ivanje promocijskog sadržaja u digitalnom marketingu : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:955839