Štimac, N. (2019). Planiranje marketinga u Koncernu Agram : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:873399
Štimac, Nives. "Planiranje marketinga u Koncernu Agram : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:873399
Štimac, Nives. "Planiranje marketinga u Koncernu Agram : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:873399
Štimac, N. (2019). 'Planiranje marketinga u Koncernu Agram : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:873399
Štimac N. Planiranje marketinga u Koncernu Agram : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:873399
N. Štimac, "Planiranje marketinga u Koncernu Agram : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:873399