Takahashi, M. (2016). Izazovi kriznog komuniciranja u prehrambenoj industriji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:315923
Takahashi, Marta. "Izazovi kriznog komuniciranja u prehrambenoj industriji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:315923
Takahashi, Marta. "Izazovi kriznog komuniciranja u prehrambenoj industriji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:315923
Takahashi, M. (2016). 'Izazovi kriznog komuniciranja u prehrambenoj industriji', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 24.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:315923
Takahashi M. Izazovi kriznog komuniciranja u prehrambenoj industriji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2016 [pristupljeno 24.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:315923
M. Takahashi, "Izazovi kriznog komuniciranja u prehrambenoj industriji", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:315923