prikaz prve stranice dokumenta Uloga emocija u brendiranju
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga emocija u brendiranju
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2019. urn:nbn:hr:233:083147

Todorić, Nicole
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta Bernays

Citirajte ovaj rad

Todorić, N. (2019). Uloga emocija u brendiranju (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147

Todorić, Nicole. "Uloga emocija u brendiranju." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147

Todorić, Nicole. "Uloga emocija u brendiranju." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147

Todorić, N. (2019). 'Uloga emocija u brendiranju', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147

Todorić N. Uloga emocija u brendiranju [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147

N. Todorić, "Uloga emocija u brendiranju", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147