Radaš, M. (2017). PROVEDBA MARKETINGA U POSLOVANJU MIKRO I MALIH PODUZETNIKA (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667019
Radaš, Marijo. "PROVEDBA MARKETINGA U POSLOVANJU MIKRO I MALIH PODUZETNIKA." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667019
Radaš, Marijo. "PROVEDBA MARKETINGA U POSLOVANJU MIKRO I MALIH PODUZETNIKA." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667019
Radaš, M. (2017). 'PROVEDBA MARKETINGA U POSLOVANJU MIKRO I MALIH PODUZETNIKA', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667019
Radaš M. PROVEDBA MARKETINGA U POSLOVANJU MIKRO I MALIH PODUZETNIKA [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667019
M. Radaš, "PROVEDBA MARKETINGA U POSLOVANJU MIKRO I MALIH PODUZETNIKA", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667019