prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na poslovanje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na poslovanje
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:203942

Živikić, Martina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvantitativne metode i informatiku

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Živikić, M. (2017). Utjecaj društvenih mreža na poslovanje (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203942

Živikić, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203942

Živikić, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203942

Živikić, M. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na poslovanje', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203942

Živikić M. Utjecaj društvenih mreža na poslovanje [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203942

M. Živikić, "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203942