Naslov Oblici poslovne komunikacije
Naslov (engleski) FORMS OF BUSINESS COMMUNICATION
Autor Filip Keszthely
Mentor Jerko Glavaš (mentor)
Član povjerenstva Jerko Glavaš (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Martina Briš Alić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Boris Crnković (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku (Katedra za kvantitativne metode i informatiku) Osijek
Datum i država obrane 2017-09-21, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Opća ekonomija
Sažetak Predmet ovog završnog rada su oblici poslovne komunikacije. Komunikacija je sveprisutna u ljudskim životima, kako poslovnim, tako i privatnim. Ona je neophodna za sporazumijevanje u svim poslovnim organizacijama. Može biti pozitivna, ali također i negativna, što se odražava na samu organizaciju i njezine poslovne rezultate kao i međuljudske odnose unutar iste. Ima velik utjecaj na cjelokupan poslovni i financijski rezultat cjelokupne poslovne organizacije, od najnižih, sve do najviših razina, odnosno menadžmenta. Cilj poslovne komunikacije je ubrzavanje procesa na svim razinama poslovne organizacije, te povezivanja ljudi i stvaranja kohezije i sinergije između ljudi. Najvažniji oblici poslovne komunikacije su 1) Verbalna poslovna komunikacija kod koje se kao primjer navodi razgovor i poslovno izvješće, 2) Neverbalna poslovna komunikacija koja se koristi kao nadopuna verbalnoj, 3) Formalna poslovna komunikacija koja može biti vertikalna i horizontalna, 4) Neformalna poslovna komunikacija koja počiva na osobnom kontaktima i nema strogu strukturu, 5) Elektronska poslovna komunikacija koja se može istaknuti kao najnoviji oblik poslovne komunikacije. Svaki od gore navedenih oblika se može međusobno ispreplitati i čest je slučaj da se u jednoj organizaciji koriste mješavine svih oblika poslovne komunikacije. Završni rad podijeljen je na 3 glavna dijela. U prvom dijelu opisana je komunikacija općenito, njezin razvoj, te elementi koji čine sam proces komunikacije. Zatim u drugom dijelu fokus je stavljen na poslovnu komunikaciju kao dio poslovnih procesa u organizacijama, te sama važnost i doprinos poslovne komunikacije. U zadnjem, odnosno trećem dijelu završnog rada govori se o oblicima poslovne komunikacije. Navedeni su i opisani oblici poslovne komunikacije, kao i njihov utjecaj na odnose između ljudi u organizaciji.
Sažetak (engleski) The subject of this final paper are forms of business communication. Communication is present all around people 's lives, in business, so as in private. It is necessary in communicating in all business organisations. It can be positive, but also negative, what is reflected on the organisation itself, and it ' performance, so as interpersonal relations inside the organisation. It has a great effect on whole business and financial result on the whole organisation, from the lowest, to the highest levels, respectively management. The goal of business communication is to speed up processes on all levels of business organisation, connecting people, creating cohesion and synergy between people. The most important forms of business communication are: 1) verbal business communication at which, as an example are named conversation and business report, 2) Non verbal business communication which is used as a supplement for verbal communication, 3) Formal business communication that can be horizontal and vertical, 4) Informal business communication which is based on personal contacts and doesn’t have strict structure, 5) Electronic business communication which is being pointed out as the last form of business communication. Each one of the above listed forms can be intertwined and it is often the case that in one organisation are being used mixes of all forms of business communication. The final paper is divided into three main parts. In first part communication is described in general, it’s development and elements which of the communication process is made of. Then in the second part the focus is on business communication as a part of business processes in organisations and also the importance and contribution of business communication. In the last, third part of final papper it is being talked about forms of business communication. Forms of business communicatio are listed and described, so as it’s effect on relations between the people in organisation.
Ključne riječi
komunikacija
poslovna komunikacija
organizacija
Ključne riječi (engleski)
communication
business communication
organisation
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:145:146946
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-10-23 14:03:04