Lerinc, I. (2017). Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832
Lerinc, Ivana. "Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832
Lerinc, Ivana. "Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832
Lerinc, I. (2017). 'Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832
Lerinc I. Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832
I. Lerinc, "Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182832