prikaz prve stranice dokumenta Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:997156

Živković, Maja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Živković, M. (2016). Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

Živković, Maja. "Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

Živković, Maja. "Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

Živković, M. (2016). 'Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

Živković M. Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

M. Živković, "Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156