Mikleušević, M. (2017). Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
Mikleušević, Marija. "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
Mikleušević, Marija. "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
Mikleušević, M. (2017). 'Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
Mikleušević M. Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936
M. Mikleušević, "Važnost marketinške komunikacije i njezin ekonomski aspekt", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820936