prikaz prve stranice dokumenta Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:134886

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Koprivnjak, T. (2017). Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak, Tihana. "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak, T. (2017). 'Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

Koprivnjak T. Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886

T. Koprivnjak, "Značaj poslovnog modela za stvaranje konkurentske prednosti poduzeća", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:134886