prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinških kampanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza marketinških kampanja
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:145:942106

Martinović, Mario
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Martinović, M. (2018). Analiza marketinških kampanja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

Martinović, Mario. "Analiza marketinških kampanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

Martinović, Mario. "Analiza marketinških kampanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

Martinović, M. (2018). 'Analiza marketinških kampanja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

Martinović M. Analiza marketinških kampanja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

M. Martinović, "Analiza marketinških kampanja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106