prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Epert Hećimović, A. (2016). Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, A. (2016). 'Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović A. Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

A. Epert Hećimović, "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107