Romić, S. (2018). Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suremenog trgovačkog centra (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:179448
Romić, Sanja. "Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suremenog trgovačkog centra." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:179448
Romić, Sanja. "Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suremenog trgovačkog centra." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:179448
Romić, S. (2018). 'Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suremenog trgovačkog centra', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:179448
Romić S. Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suremenog trgovačkog centra [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:179448
S. Romić, "Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suremenog trgovačkog centra", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:179448