prikaz prve stranice dokumenta Uloga CRM-a u poslovanju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga CRM-a u poslovanju
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:145:369879

Primožić, Marina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Primožić, M. (2018). Uloga CRM-a u poslovanju (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:369879

Primožić, Marina. "Uloga CRM-a u poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:369879

Primožić, Marina. "Uloga CRM-a u poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:369879

Primožić, M. (2018). 'Uloga CRM-a u poslovanju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:369879

Primožić M. Uloga CRM-a u poslovanju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:369879

M. Primožić, "Uloga CRM-a u poslovanju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:369879