disertacija
Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2012. urn:nbn:hr:145:768104

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Erceg, A. (2012). Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika (Disertacija). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg, Aleksandar. "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg, Aleksandar. "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg, A. (2012). 'Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg A. Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2012 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

A. Erceg, "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104