Jović, E. A. (2018). Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
Jović, Emilija Antonija. "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
Jović, Emilija Antonija. "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
Jović, E. A. (2018). 'Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
Jović EA. Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
E. A. Jović, "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285