prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, Mato
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Rošić, M. (2018). Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, Mato. "Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, Mato. "Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić, M. (2018). 'Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

Rošić M. Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 16.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499

M. Rošić, "Istraživanje tržišta u funkciji upravljanja marketingom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:109499