Grozbek, H. (2019). Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
Grozbek, H. (2019). 'Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
Grozbek H. Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644
H. Grozbek, "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644