Ravlić Devald, I. (2018). Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654
Ravlić Devald, Ivana. "Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654
Ravlić Devald, Ivana. "Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654
Ravlić Devald, I. (2018). 'Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654
Ravlić Devald I. Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654
I. Ravlić Devald, "Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654