Ćavar, V. (2019). Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
Ćavar, Valentina. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
Ćavar, Valentina. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
Ćavar, V. (2019). 'Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
Ćavar V. Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
V. Ćavar, "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615