Blatančić, A. (2020). Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934
Blatančić, Antonela. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934
Blatančić, Antonela. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934
Blatančić, A. (2020). 'Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934
Blatančić A. Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934
A. Blatančić, "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934