prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić, Antonela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Blatančić, A. (2020). Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić, Antonela. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić, Antonela. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić, A. (2020). 'Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić A. Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

A. Blatančić, "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934