Lehpamer, V. (2020). Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243
Lehpamer, Valentina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243
Lehpamer, Valentina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243
Lehpamer, V. (2020). 'Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243
Lehpamer V. Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243
V. Lehpamer, "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:481243