završni rad
Marketing - mix na primjeru hotelskog poduzeća Waldinger
Završni rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:145:783019

Grahovac, Lea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Grahovac, L. (2019). Marketing - mix na primjeru hotelskog poduzeća Waldinger : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:783019

Grahovac, Lea. "Marketing - mix na primjeru hotelskog poduzeća Waldinger : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:783019

Grahovac, Lea. "Marketing - mix na primjeru hotelskog poduzeća Waldinger : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:783019

Grahovac, L. (2019). 'Marketing - mix na primjeru hotelskog poduzeća Waldinger : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:783019

Grahovac L. Marketing - mix na primjeru hotelskog poduzeća Waldinger : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:783019

L. Grahovac, "Marketing - mix na primjeru hotelskog poduzeća Waldinger : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:783019