Mitrović, T. (2019). Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524
Mitrović, Tea. "Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524
Mitrović, Tea. "Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524
Mitrović, T. (2019). 'Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524
Mitrović T. Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524
T. Mitrović, "Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:648524