Steiner, J. (2020). Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:376406
Steiner, Josip. "Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:376406
Steiner, Josip. "Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:376406
Steiner, J. (2020). 'Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:376406
Steiner J. Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:376406
J. Steiner, "Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:376406