Jurkić, N. (2020). Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856
Jurkić, Nikola. "Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856
Jurkić, Nikola. "Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856
Jurkić, N. (2020). 'Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856
Jurkić N. Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856
N. Jurkić, "Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098856