Kovačević, P. (2020). Utjecanje na ponašanje potrošača putem subliminalnih poruka : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020848
Kovačević, Patricia. "Utjecanje na ponašanje potrošača putem subliminalnih poruka : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020848
Kovačević, Patricia. "Utjecanje na ponašanje potrošača putem subliminalnih poruka : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020848
Kovačević, P. (2020). 'Utjecanje na ponašanje potrošača putem subliminalnih poruka : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020848
Kovačević P. Utjecanje na ponašanje potrošača putem subliminalnih poruka : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020848
P. Kovačević, "Utjecanje na ponašanje potrošača putem subliminalnih poruka : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:020848