prikaz prve stranice dokumenta Učinkovitost marketinške komunikacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Učinkovitost marketinške komunikacije
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:508007

Plazanić, Marina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Plazanić, M. (2016). Učinkovitost marketinške komunikacije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

Plazanić, Marina. "Učinkovitost marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

Plazanić, Marina. "Učinkovitost marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

Plazanić, M. (2016). 'Učinkovitost marketinške komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

Plazanić M. Učinkovitost marketinške komunikacije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007

M. Plazanić, "Učinkovitost marketinške komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508007