Vonić, H. (2016). Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766
Vonić, Helena. "Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766
Vonić, Helena. "Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766
Vonić, H. (2016). 'Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766
Vonić H. Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766
H. Vonić, "Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766