Sažetak | U završnom radu biti će objašnjen marketing plan turističkih usluga Baranje. Kao jedna od
glavnih atrakcija koje se nalaze u Baranji odabrana je Zlatna greda. Kao teorijska podloga za
rad objašnjen je marketing plan i svi koraci koje on sadrži, a to su: izvršni sažetak, trenutna
marketinška situacija , ciljevi i problemi, SWOT analiza, program aktivnosti, marketinška
strategija, proračuni, kontrola. Negativni aspekti nekog prostora najbolje se očituju kroz
demografska i gospodarska obilježja određenog prostora, a to su: demografski koji se zapravo
očituje kroz depopulaciju i starenje stanovništva, a gospodarski koji se očituje kroz recesiju.
Budući da je od Drugog svjetskog rata pa sve do sredine 90-ih godina uslijed ratnih zbivanja na
području Istočne Hrvatske, prostor Baranje je pretrpio negativne konzekvence koje su nažalost
mogu uvidjeti i danas. No, unatoč svemu tome Baranja kao regija bilježi sve veći porast
dolazaka i noćenja turista što omogućava i povećanje samih smještajnih kapaciteta, a to dovodi
do bolje gospodarske i ekonomske slike Baranje. Cilj ovog rada je prikazati važnost marketing
plana kao jednog od glavnih procesa kojim poduzeće treba definirati svoju najpovoljniju
strategiju za njih glavne ciljeve, provesti program aktivnosti, naravno odrediti si glavne ciljeve
te u konačnici analizirati i nagraditi uspješno provođenje svih zadanih ciljeva. Kuća u prirodi
Zlatna Greda, mjesto je gdje se spajaju avanturistički duh, prelijepa priroda, gastronomija i
učenje o prirodi. |
Sažetak (engleski) | The final work will explain the marketing plan of tourist services in Baranja. Zlatna Greda was
chosen as one of the main attractions located in Baranja. As a theoretical basis for the work, the
marketing plan and all the steps it contains are explained namely: executive summary, current
marketing situation, SWOT analysis, goals and problems, marketing strategy, program
activities, budgets, control.
The problem features of some area are best evident in the demographic and economic
characteristics of the area, namely: demographics like depopulation and population ageing, and
economic ones that manifest themselves through recession. In fact, from World War II to the
mid-90s due to war events in the border area of Eastern Croatia, the area of Baranja has suffered
negative consequences that are unfortunately present today. However, despite all this Baranja
as a region is recording an increasing increase in tourist arrivals and overnight stays, which also
allows for an increase in accommodation capacity, which leads to a better economic and
economic picture of Baranja.
The aim of this work will be to present the importance of the marketing plan as part of the
process by which the company will define its main objectives, choose the most favorable
strategy for them, implement tactics or program activities and ultimately evaluate its own
achievements. The house in nature Zlatna Greda, is a place where beautiful nature, gastronomy,
adventurous spirit and learning about nature come together. |