Milinković, I. (2020). Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:145138
Milinković, Iva. "Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:145138
Milinković, Iva. "Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:145138
Milinković, I. (2020). 'Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:145138
Milinković I. Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:145138
I. Milinković, "Utjecaj marketinga na tržište poljoprivredne proizvodnje : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:145138